Sunday 6 March 2011

Evolution











TRUE!

Haha, sebenarnya aku bukan nak cerita pasal pokemon tapi pasal perubahan manusia. Perubahan lelaki yang agak pelik. Contoh mcm kat bawah ni, haa ok tak baik dia dah mati.



Jap jap nak lari topik. HAHAHA!

Ye lahh, sorry melalut tapi kelakar kan. Okay, aku sebenarnya nak tunjuk korang amazing transformation yang akan buat korang terkencing kat tandas bila rasa nak terkencing. Hmm.

Okay nama dia Hamid, seorang pekerja biasa di Kilang Papan Seong Hiew.
Dia seorang yang peramah, dan sopan santun. Kerana sifatnya yang lebih kepada keperempuanan lalu dia mengambil tindakan untuk mengambil pil hormon. Bapak dia cakap jangan, tetapi dia tetap berdegil.
Hamid tgh main Chatroulette.
Hamid tgh main gitar.

Hamid tgh main Chatroulette lagi.
Hamid baru shave jambang
Hamid tgh :/
Hamid straighten rambut, hmm
Setelah 8 bulan ambik hormon, Hamid mula berubah. Bapanya pasrah.
'Untunglah kau nk jadi perempuan' -Salleh Ali
Okay ni setelah 11 bulan dia ambik hormon tu.
1 tahun, time ni dia nak pg kedai mamak tgok bola.
Not really today. Beza memang berbeza. Setelah berubah, nama Hamid ditukar menjadi Hamidah.
'Cakap aku tak nak dengar, suka hati dia lah. Hmm'

Tak terkejut lagi? Nah aku bagi lagi 1. Tapi gambar bawah ni, daripada lelaki yang muka macam pecah gelas pecah kaca ni bertukar jadi perempuan yang kalau aku terserempak aku akan cakap 'She's cute'. WTF kan.
TEKAN GAMBAR UNTUK ZOOM







No comments:

Post a Comment